Volkswagen 24. Ljubljanski maraton

27. oktober 2019

Ste zadnje tedne pretiravali s treningom?

Ste na meji poškodbe? Se bolečine krepijo?

Zelo verjeten neposredni vzrok poškodbe je pogosto pretiravanje, globinski razlog pa je skoraj vedno neustrezna tehnika teka. Tehnike teka se kajpak razlikujejo med seboj: tista, ki je odlična za razvijanje maksimalne hitrosti, pri vzdržljivostnem teku hitro povzroči poškodbe spodnjega dela nog. Druga tehnika, primerna za začetnike, ki dobršen del vadbe izmenjujejo tek in hojo, postaja vedno manj učinkovita z zmanjševanjem deleža hoje in ob večjih obremenitvah vodi v poškodbe kolena in spodnjega dela hrbta.

Preizkušena rešitev je učenje dokazano varne in učinkovite tehnike, kakršna je ChiRunning. Po raziskavi Univerze West Virginia je več kot 90 odstotkov tistim, ki jo dosledno uporabljajo, pomagala tako do odprave poškodb kot do boljših rezultatov.

Preberite si članek v Poletu, še več pa boste izvedeli na uradni spletni strani www.chirunning.com in na slovensko-angleški spletni strani www.runtown.run.

* Poročilo o rezultatih raziskave (v angleščini) najdete na www.chirunning.com/media/pressroom/chi_survey.pdf.